Címke tervezés
Hogy a te terméked tűnjön ki a többi közül.
#packagedesign#label#labeldesign#csolagolás#csomagolástervezés#címketervezés#címke#graphicdesigner#grafikus#grafikaitervezés#tervezőgrafika
AKKOR CÍMKÉZZÜNK!
Van egy jó terméked, de nem tudod, hogyan ötöztesd fel? A boltok polcai előtt álló tanácstalan vásárló sok szempont alapján választhat terméket. Egy jól megtervezett termékcsomagolás vonzza a tekintetet és nagyobb eséllyel kerül kiválasztásra.
Nagyon szomjas vagyok. Na de melyik üdítőt válasszam?
Végül az a termék lesz a nyerő, amelyikre a legtöbbször odatévedt a pillantásod. Ha nem hiszed figyeld meg magadon ezt a jelenséget.
Több infóra lenne szükséged?
Korábbi címketerveink
Ghí-vaj csomagolástervezés
Bővebben
A Kellys Hungary keresett meg bennünket azzal, hogy tervezzünk nekik címkét az egyik saját termékük számára. A termék az úgy nevezett Ghí-vaj, másnéven tisztítot vaj, amely gyakorta használatos az ajúrvédikus gyógyászatban. Mivel ez a természetgyógyászati ág indiából ered, így a csomagolás címkéjét is ezen kúltúra stílus jegyeivel spékelve alkottuk meg.
Naurel testápoló gél termékcsalád
Bővebben
A Naurel bio és natúr termékeket forgalmazó webáruház saját márkás terméket dobott a piacra. Az ehhez szükséges termék dizájn kapcsán kerestek meg bennüket. Mivel saját termékről volt szó a webáruház már kialakult dizájn elemeit és stílusát felhasználva alkottunk egy minimalista termék címkét, mely küllemével egyértelműsíti, hogy natúr termékre bukkant a vásárló.
Hajnal pálinkás üveg címkesorozat
Bővebben
Egy igazi házipálinka készítő vágyott egyedi, letisztult, fiatalos címkékre a pálinkafajták különböző ízei számára. A termékcsalád nyolc különböző gyümölcsből készült termékből áll. A cél az volt, hogy mindegyik címkén megjelenjen az ízjegyet meghatározó gyümölcs grafikája.
Kókusz olaj címkekészítés
Bővebben
A Kellys Hungary ismételten felkért minket egyik saját termékük címkéjének megtervezésére. A tervezésben szinte szabad kezet adtak, a kérés mindösszesen annyi volt, hogy a kókusz, mint gyümölcs illetve a zöld szín jelenjen meg a csomagoláson.
Tudástár
Itt megtalálsz minden hasznos információt a szolgáltatással, illetve a tervezés menetével kapcsolatban.
CÍMKE TERVEZÉS ÁRAK
Címke tervezés ára: 39.000 Ft-tól elérhető.
A szerződött ár 50%-a a tervezői munka előtt, a fennmaradó összeg pedig a munka leadása után fizetendő.
A csomag tartalmazza:
- teljesen egyedi címke tervezése,
- személyes vagy online konzultáció,
- 2 módosítási lehetőség.
Az ár tájékoztató jellegű!
HÁNYSZOR KÉRHETEK JAVÍTÁST?
Az alapár összesen két javítást tartalmaz.
És ha két javítás után sem tetszik az eredmény?
Erre még sosem volt példa, mert mi tényleg törekszünk a pontos, érthető kommunikációra és az igényes, színvonalas munkára.
Ne aggódj, a végeredmény biztosan elnyeri majd a tetszésedet!
Szükség esetén újabb javításokat végzünk, mely esetben alkalmanként az alapár 10%-a kerül felszámításra.
TERVEZÉS 1 NAP ALATT?
A végleges címke soha nem készül el 1 nap alatt.
Aki ilyen marketing üzenettel próbálja elnyerni ügyfelei bizalmát, annak a munkája nem fogja tükrözni azt a fajta minőséget, amit egy termék címke megkövetel. Pláne arra ne számítsunk, hogy az ügyfél kérése kifogástalanul teljesülni fog.
Ezen felül a rövid határidővel vállalt tervezés megtriplázhatja az átlagos grafikai munkadíjat is.
Nem érdemes 1 napos címkét rendelni. A jó munkának időt kell hagyni.
A Design Potion Csapata soha nem vállal 1 napos címkekészítést!
A színvonalas és a kívánalmaknak megfelelő címke megtervezése egy hosszabb folyamat. Több napot vagy hetet is igénybe vehet. Ez sok tényezőtől függ.
Olyan munkát adunk ki a kezünkből, ami az termék címkéjével támasztott elvárásoknak, az ügyfélnek, és nekünk is maximálisan megfelel.
Célunk, hogy a harmónia teljesüljön, azaz a címke látványa az egységérzést keltse a befogadóban.
BUDAPEST VÁROSÁBAN a SZEMÉLYES TALÁLKOZÓ LEHETSÉGES?
A Design Potion jelenleg csak online formában működik.
Jövőbeni terveink között szerepel az irodabérlés is, hogy egy komfortos környezetben tudjuk fogadni ügyfeleinket.
A Design Potion csapata Budapesten dolgozik, így természetesen lehetséges egy személyes találkozó megbeszélése is. Mi is örülünk a személyes konzultációknak. 🙂
Emellett Dunaújvárosba is megbeszélhetünk személyes találkozót.
MIVEL TUDOM MEGKÖNNYÍTENI A CÍMKE KÉSZÍTŐJÉNEK MUNKÁJÁT?
Az első egyeztetés során jelezd felénk a kéréseidet és mesélj az elképzeléseidről.
Ha konkrét elképzelésed van a címkével kapcsolatban, akkor érdemes referenciákat (inspirációkat, vagy bármit, ami számodra fontos és érdekes) küldened nekünk. Ezzel segíted a munkánkat.
Ha a megbeszéltek szerint elküldjük Neked megnézésre a címkét, akkor legfeljebb 2 napon belül számítunk a visszajelzésedre, hogy folytathassuk a munkát.
Ha szükségessé válik a munkafolyamat közben:
Folyamatos és lényegretörő kapcsolattartás.
MILYEN KÖVETELMÉNYEKNEK KELL MEGFELELNIE A CÍMKÉNEK?
A termékcímke tervezés szabályai:
- elsősorban tükrözze a termék értékét,
- a szöveges és vizuális elemek harmonikus egységet alkossanak,
- a látvány ragadja meg a tekintetet,
- legyen olvasható a szöveg,
- helyesírási hibák és elírások mellőzése,
- a címke szövege egyértelműen utaljon a termék tartalmára,
- a kevesebb néha több elve szerinti tervezés.
Azonban vannak olyan esetek, amikor érdemes kicsit áthágni a szabályokat. Rugalmas tervezők vagyunk, amellett, hogy betartjuk a fő szabályokat.
MI TÖRTÉNIK, HA A VÉLEMÉNYEM ELLENTMOND A TERVEZŐI SZEMLÉLETNEK?
Ha az ügyfelünk olyan csomagolás megtervezéséhez ragaszkodik, amely ellentmond a követelményeknek, s többszöri tájékoztatásunk ellenére is kitart az elképzelései mellett, akkor is megtervezzük a kért munkát, viszont semmilyen módon nem vállalunk felelősséget a „hibás” eredményért.
MELYEK a CÍMKE TERVEZÉS LÉPÉSEI?
- ügyféllel való előzetes megbeszélés
- stílus, uralkodó színek, formavilág meghatározása
- referenciagyűjtés, inspirálódás
- skiccelés
- legjobb tervek kiválasztása
- kiválasztottak továbbfejlesztése
- „pihentetés”
- ügyfél bevonása
- javítás (ha szükséges)
- végleges meghívó leadása
MIT JELENT A "PIHENTETÉS"?
Legalább egy napig érdemes szünetet tartani és nem foglalkozni a késznek vélt esküvői meghívóval. Ez a kis szünet arra is szolgál, hogy elkerülhessük vele a túltervezést. Időt, energiát és persze pénzt megspórolva ezzel.
Kipihent szemmel észrevehetünk apróbb hibákat vagy eszünkbe juthat egy sokkal nyerőbb irány. Ekkor újra nekilátunk a tervezésnek. A fantáziánk újra szárnyal. Folytatódhat a munka.
Maradtak kérdéseid?